Dag 1 - Startvikt

Nu är jag så trött att det nog är dags att summera dagen, och den har varit lång!! Jag upptäckte redan på morgonen att det var svårt att hålla någon speciellt bra diet så länge jag befinner mig mellan moderns trygga väggar. Men försatte mig ändå med en tallrik gröt på morgonen. Fast bara ½ dl, det är ju viktminskning jag vill åt.

Jag hade också innan vägt mig. Vilket inte alltid är speciellt kul. Men idag var resultatet possitivt. Min start vikt ligger alltså på: 64kg. (Kommer inte att ha någon mål för vikten, vilket är onödigt när muskler väger mer än fett.) Till dagens "träningspass", vandrade jag till stan och hem. 6km fram och tillbaka. Ett projekt som som blev både kämpigt och besvärligt, då en häftig snöstorm överaskade mig i 3dje backen hem.

När jag kom hem tog jag mig ett äpple. Ty när ingen morsa är hemma så har jag ingen större lust att laga till något. I vilket fall som helst. Allting har gått relativt bra frammåt, och jag ser fram imot morgon dagen.

Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0