FÖRSMALNA AV!

Okej, mina damer och herrar. I en tid av förändring så har jag inte längre tid att tänka på att vara lat. Nej, för nu är det allvar, ja nästan på liv och död. Jag ska gå ner i vikt, bli hälsosam, snygg och fett vältränad. + att jag inte tänker låta Mentor gå ner mer än vad jag gör.
Så med dessa ord ska jag nu börja med min fina hälsodagbok! Mest för mitt eget psykes skull, och kankse, för någon annan som är intresserad. (vilket verkar rätt ologiskt).

I vilket fall så är klockan mycket nu. MEN! I morgon så ska det bli redigt med motion och bra kost. Håll för näsan, för nu jävlar så ska fett brännas!!


Motiverad, glad och lite trött.
Mikaela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0